سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط انسان در 88/3/22:: 12:33 صبح

 

1."بعضی روزها آدم بد میاره  از زمین و زمان: قبض موبایلش بالاست . با یکی دعواش میشه. کارهای عقب مانده ش جلو نمی ره علت این وضیعت را نمیدونه و فقط میخواد تا شب غر بزنه"( شنبه بیست ونهم فروردین )

2."بعضی روزها آدم رو شانسه توی اتوبوس مطهری صادقیه نشسته یهویی دلش میخواد (همین جوری بی حکمت) دعای استغاثه بخونه و به حافظه ش فشار میاره وزیر لب زمزمه میکنه :سلام الله الکامل التام الشامل العام ...... میرسه دانشکده میخواد به استاد بگه که امتحان نیم ترم نمی ده یکی از دوستاش گیر میده" اول ببین سئوال ها چه جوریه بعد تصمیم بگیر "  استاد که سئوال ها را میده میبینه که سئوال ها از ترم گذشته ست سریع جواب میده. از استرس وخستگی حوصله کلاس 4تا 6 را نداره استاد نمیاد وکلاس کنسل میشه ... یک خورده فکر میکنه روی روزش میبینه آن حس وحالش توی اتوبوس الکی نبوده ..." (شنبه بیست ونهم فروردین  )

3.بدترین روزها بهترین روزهاست تفاوت در نگاه ماست ویا به عبارتی دراعتقاد ما چنان چه ملاصدرا می گوید :

" خداوند بینهایت است اما به میزان نیاز انسان فرود می آید به قدر آرزوی آدم گسترده می شود وبه اندازه ایمان هر کس کارگشاست "

4.نگاه آن قدر در زندگی موثر است که گاه ما را مجبور به مرزبندی میکند فردی که دارای نگاه خاصی نباشد را محکوم میکنیم.   نگاه مهدوی از جمله مهمترین نگاه هاست . فردی که دارای نگاه مهدوی باشد به نوعی نایاب است. "... این 4سال هم میگذرد .آنچه می ماندنگاه منتظر شیه های جهان است به رای من وتو آینده نگر باش " احمدی نژاد (جمعه بیست و دوم خرداد )  

5.هزا ر دشمن ارمی کنند قصد هلاک      گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک (جمعه بیست و دوم خرداد )  

 


کلمات کلیدی : نگاه